piątek, 4 maja 2012

Rozdział 16


Stałem , wpatrując się z udręką w zamknięte  drzwi , z powoli gasnącą nadzieją , że Melike zaraz ponownie je otworzy od zewnątrz i z uśmiechem oznajmi , że to wszytsko było jedynie żartem , koszmarnym snem , wytworem mojej wybujałej wyobraźni lub jeszcze czymś innym . Jednak drzwi wziąć pozostawały zamknięte.
Nie miałem pojęcia , ile czasu tak stałem w bezruchu . Wiedziałem tylko , że nie mam siły się ruszyć. Zresztą , po co? Każdy ruch wydawał się bezsensowny , gdy JEJ tu nie było.
Zacisnąłem powieki i zmusiłem się , żeby dojść do ściany , po czym osunęłem się po niej w dół i ukryłem twarz w dłoniach . Resztki zachowanej świadomości mówiły mi, że powinienem przestać się załamywać i zacząć myśleć , zacząć cokolwiek robić , by ją odzyskać. Tylko co? co? Nieme pytanie kołatało mi się po głowie .
Na dźwięk otwieranych drzwi podniosłem jedynie głowę. Tak ja myślałem , to nie była ona.
Moi przyjeciele natychmiast doskoczyli do mnie z zaniepokojonymi minami , usiłując dowiedzieć się , co się stało .  Z wolna opowiedziałem im, co się działo po kolei , od naszego powrotu z plaży . Ominąłem jedynie fragment , w którym wyznaliśmy sobie miłość .
Martellie usiadła obok mnie i zaczęła cicho płakać . Dla niej też to musiał był cios; w końcu traciła przyjaciółkę .
- Nie mogę w to uwierzyć . - jęknęła płaczliwie. - jej rodzice zawsze byli ostrzy , ale nie pomyślałabym, ze są zdolni do czegoś takiego . Nie do zepsucia jej życia ! Niee, to nie może być prawda . - pokręciła głową .
- Jej matka myśli , że tym naprawi jej życie . - odpowiedziałem cicho . - Powiedziała , że to my jej je zniszczyliśmy .
Louis westchnął głęboko i zamyślił się .
- A co jeżeli .. odbilibyśmy ją ? O której wylatuje jej samolot ? - zapytał mnie z przejeciem .
- Nie mam pojęcia. - powiedziałem bezbarwnie. - Bardzo im się spieszyło, chociaż może nie ze względu na samolot , ale na to, żeby szybciej ją wywieźć .. ?
Niall szybko pobiegł do salonu, po czym wrócił , trzymając laptopa. Po chwili uśmiechnął się triumfalnie i oznajmił , że najbliższy samolot do Polski wylatuje o 20.15 , czyli za 45 minut .
Poderwałem się szybko z miejsca ,czując na nowo przypływ sił .
- Na co czekamy ?! - krzyknąłem . - Jedziemy!
Reszta również podniosła się z podłogi i skierowała się do drzwi , jednak Liam szybko stanął przed nami.
- Nie wiem , czy nam coś to da ... Jej matka jest jej prawnym opiekunem i do chwili ukończenia przez nią 18 lat decyduje o jej pobycie . - popatrzył na mnie smutno .
- Ale możemy spróbować - powiedziałem stanowczo i odwróciłem się. Szybko zbiegłem po schodach, ignorując windę , i już po chwili otwierałem drzwi do samochodu . Tak jak myślałem , reszta chłopców i Martellie zaraz znaleźli się na tylnych siedzeniach.
- Może jednak ja poprowadzę . - powiedział do mnie Liam .
Westchnąłem bezradnie . Miał rację . Prędzej wpakowałbym nas w drzewo w tym stanie , niż dowiózł na czas na lotnisko . Przesiadłem się szybko na przednie miejsce obok kierowcy , i ruszyliśmy .
Przycisnąłem czoło do wciąż jeszcze nagrzanej szyby Range Rovera i próbowałem pozbierać myśli. Musiałem wymyślić sposób na przekonanie jej mamy . Musiałem . Problem w tym , że ta kobieta była widocznie niezniszczalna . Coraz bardziej przekonywałem się do pomysłu Tomlinsona . Tylko co dalej ? Wyjechać gdzieś , gdzie nikt nas nie znajdzie ? Ja byłem na to gotowy. Musiałem być z nią . Ale czy reszta zespołu zrozumie , jeżeli nagle zniknę ?
Poczułem , że Liam zwalnia . Byliśmy na miejscu . Popatrzyłem na zegarek. Wskazywał godzinę 20 .    Piętnaście minut do jej odlotu . Szybko wysiadliśmy z samochodu i pobiegliśmy w stronę hali odlotów , rozglądając się na boki.
Cała ta chora sytuacja przypomniała mi tą sprzed miesiąca , kiedy również walcząc z czasem, przegrałem i pozwoliłem jej odjechać .
- O nie. Nie tym razem - mruknąłem do siebie cicho, przykuwając uwagę Liama . Pokręciłem głową , unikając odpowiedzi na niewypowiedziane pytanie .
        - Samolot  nr 3 wylatuje pasem startowym pięc do Polski za 10 minut.**
Podskoczyłem , słysząc ten komunikat. Byliśmy przy pasie czwartym . Szybko ruszyłem ku tamtemu , nie oglądając się na przyjaciół .
Na miejsce dotarłem, gdy samolot przygotowywał się do startu .
- STAĆ ! ZATRZYMAJCIE TEN SAMOLOT! - zaczęłam krzyczeć to przechodzących ludzi, jednak nic to nie dało. Zostałem jedynie zagłuszony przez włączony silnik . Chwilę potem samolot ruszył , odbierając mi wszystko, co kochałem .
Osunąłem się na kolana i zacząłem płakać .
Poczułem na swoich ramionach czyjeś uspokajające głaskanie , na co kompletnie nie reagowałem.
- Zostawcie mnie .. samego . - mruknąłem przez łzy . - Chcę być sam .
- Zayn .. - odpowiedział mi głos . Znieruchomiałem . Był to najpiękniejszy na świecie głos . Głos , który kochałem . Ponieważ należał do NIEJ .


            *                 *

Chłopak odwrócił się po chwili w moją stronę , z wyrazem niedowierzania połączonego ze szczęściem na twarzy . Potrząsnął głową .
- Śnisz mi się ? - zapytał.
-Nie . - uśmiechnęłam się .
- Jak to możliwe ? Twój samolot własnie odleciał . - szepnął .
Złapałam go za dłoń i zaczęłam wyjaśniać .
- Widzisz .. ja też mam coś do powiedzenia . Moi rodzice przesadzili . Może i jestem niepełnoletnia , ale .. - westchnęłam. - w każdym razie , moja mama zorientuje się , że mnie nie ma , dopiero za parę minut . - uśmiechnęłam się z diebalskim uśmiechem - Powiedziałam jej jedynie, że idę do toalety . Nie powiedziałam jedynie, KTÓREJ. Jestem pewna , że wkrótce pogodzi się z moją decyzją . Zostawiłam jej w torebce list. Podejrzewam , że mimo wszytsko wybierze tę opcję , w której ma mnie żywą i szczęśliwą .
-  Żywą ? co to znaczy ? - zamrugał nierozumiejąc .
- Napisałam tam , że jeżeli wróci i będzie próbowała zabrać mnie do domu , zabiję się . - spuściłam   głowę . - Mam nadzieję , że w to uwierzy. I że kiedykolwiek mi wybaczy to, że wybrałam Ciebie zamiast rodziny .
- Mam nadzieję , że żartowałaś z tym samobójstwem . - Zayn prztulił mnie mocno .
Roześmiałam się . - Tak, ale moja mama o tym nie może wiedzieć .
- MELIKE ! - usłyszałam krzyk Martellie i zobaczyłam ją biegnącą wraz z resztą chłopaków w naszym kierunku . Zaraz potem rzuciła się na mnie , mocno ściskając .
- Hej , udusisz mnie ! - powiedziałam .
- Przepraszam! Ale .. jak to możliwe ?! - uśmiechnęłam się i  streściłam im całą historię .
- Nawet nie wiesz , jak się cieszę . - powiedziała .
Niall pokrecił że śmiechem głową .
- Mam taką cichą nadzieję , że to już naprawdę koniec . - popatrzyła na nas , udając powagę .
- Ja również mam taką nadzieję . - odpowiedziałam . - I czuję , że tak będzie . Musi być .
W głębi duszy czułam , ze to prawda. A nawet, jeżeli znowu coś by się stało to wiedziałam , że uda nam się przez to przejść . Po tym wszytskim , nie mogło być inaczej .
Poczułam , jak Zayn mnie obejmuje. Odwróciłam się do niego i spojrzałam mu w oczy . Były przepełnione szczęściem .
- Obiecaj , że teraz już nigdy mnie nie opuścisz . - powiedział , głaszcząc mnie po policzku .
- Obiecuję . - odpowiedziałam ,  po czym pocałowałam go . Tym razem już nikt nam nie przerwał .


___________________________________________




89 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!! To nie może być koniec! Jak mogłaś?? No jak ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny , świetny, oszałamiający ! Mnie to zatkało jak czytałam ten moment co Zayn klęczał ona stanęła za nim! Romantico po prostu! Czekam na kolejne. Buziaki :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam cie pisz dalej to opowiadanie .... Bez niego nie da sie żyć!

      Usuń
  3. Nieee tylko nie koniec ;( Rozdział megaśny <3
    @IngaLoves1D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że przynajmniej są razem. Cóż, każda historia musi się kiedyś skończyć. Cieszę się, że mogłam być jej czytelnikiem. Wniosła wiele dobrych chwil do mojego życia, za co ci dziękuję. Czekam na kolejne opowiadanie. Mam nadzieję, że również będziesz mnie o nim informować.
    Love xx

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeeeju! ja tu z takim zacieszem czytam każde słowo w tym rozdziale, wszystko poszło po mojej myśli, a tu wyskakujesz z końcem opowiadania?! jesteś bez serca! :D no trudno, Twoja decyzja. mam nadzieję, że kolejne opowiadanie będzie jeszcze lepsze od tego :) xx
    @Loganowaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak możesz . ? Się pytam, Jak możesz , no . ? ! . no ale to w sumie.. Twój wybór. Cieszę się, że to tak się skończyło, a nie inaczej. ; P.

    OdpowiedzUsuń
  7. MIAŁAŚ IDIOTKO SKOŃCZYĆ NA CO NAJMNIEJ 50 ROZDZIALE! JAK MOGŁAŚ?!?! I TAK MI SIĘ PODOBAŁO! ALE CIĘ NIENAWIDZĘ! PRZYNAJMNIEJ SZCZĘŚLIWIE SIĘ SKOŃCZYŁO ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Że co? Koniec tak szybko ? buuuu ;( wczoraj Larry dzisiaj ten...Ludzie wy robicie mi nazłość ? :/
    Ale chociaż jest szczęśliwe zakończenie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Co?! To już koniec?! Nie, nie, nie to nie może być prawda ;( Czytam sobie do końca ten rozdział i cieszę się jak głupia, że Melike uciekła swojej matce i jest z Zayn'em...a tu co? Czytam sobie dalej notkę pod rozdziałem i bach!! Uśmiech znika z mojej twarzy :(...to już koniec...śledzę wzrokiem kilka razy to co przed chwilą przeczytałam...Epilog...koniec...że co?! Pytam się drugi raz?! Dlaczego? Strasznie będzie mi brakowało twojego opowiadania.... ;( Pozostaje mi tylko czekać na twoje drugie opowiadanie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. nie proszę ,powiedz ,że to żart :(
    proszę chociaż jeszcze jeden rozdział <3
    nie przeżyje bez niego :*
    proszę , bo zabiję się tak jak Melike :*
    hahaha groźba
    ale prosze na prawdę nie kończ to jest na prawdę ,ale to na prawdę świetne :*
    proszę ,proszę chociaż jeszcze jeden
    po prostu uzależniłam się od Niego <3
    jak zobaczyłam ,że dodałaś 0po tym jak napisałaś,że zawieszasz to byłam w siódmym niebie
    a teraz ranisz mnie takim wyznaniem <3
    ale i tak Cie kocham za to ,że te cudo napisałaś
    to jest moje najlepsze opowiadanie po prostu kiedys pokaże Go moim dzieciom <3 kocham kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemuz to kończysz? Przecież one było cuuudowne :D

    http://iloveyoumorerap.blogspot.com/ ; zapraszam;d.
    Polecisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Co?! To koniec?! Niee..! NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!! Ja się nie zgadzam! No i płaczę ;((((( Ehh.. czas na podsumowanie: Twój blog był jednym z pierwszych, które zaczęłam czytać i oczywiście natychmiast się zakochałam. Kiedy widziałam powiadomienie o nowym rozdziale, skakałam jak głupia (moja mama może potwierdzić). Cała historia jest MEGA magiczna i fantastyczna. Masz wielki talent, OGROMNY! :) Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się twoje nowe opowiadanie, które z chęcią przeczytam, bo wiem, że będzie rewelacyjne ;)) Kocham i dziękuję za te wszystkie chwile, kiedy ryczałam, m.im. teraz ;********************************

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział świetny, genialny wprost! :) Normalnie, jak głupia cieszyłam się, że Zayn i Melike są razem, a Ty wyskakujesz, że kończysz pisać? :( Laska, opowiadanie było fantastyczne, nie możesz go zakończyć!

    OdpowiedzUsuń
  14. @i_need_shoes4 maja 2012 03:27

    uff.. jak dobrze że Zayn i Melike są razem :)
    ale nie rozumiem dlaczego kończysz opowiadanie ?! o__O
    ty nie możesz tego tak zostawić :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! :C Nie kończ go pisz dalej wiesz jak ja sie wciagnelam :O A co do rozdziału to genialny i taak sie ciesze ze sa znowu razem :D <3

    OdpowiedzUsuń
  16. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. JAK MOGŁAŚ SKOŃCZYĆ NO ?! KURCZE... NO NIC. ŚWIETNE ZAKOŃCZENIE. CZEKAM NA NOWE OPOWIADANIE ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż mogę powiedzieć... szkoda, że podjęłaś się czegoś, kontynuujesz to naprawdę dobrze, piszesz nieźle, ciekawie, fabuła, cóż 'interesting, very interesting', a tu nagle, BUUMMM i koniec. Myślałam, że jak się czegoś podejmuje i ma się wielu ludzi, którzy liczą na to, iż wejdą na Twojego bloga i zaskoczy ich następny, jeszcze ciekawszy, jeszcze bardziej wciągający, poruszający rozdział, a Ty tak kończysz i masz zamiar zaczynać drugi...? Nie chcę Cię krytykować i nic z tych rzeczy, ale to jest głupie... Ponieważ z tego co wiedzę, wszystkie komentarze masz pozytywne i wszystkim się to bardzo podoba, a raczej już można napisać podobało...
    Sama muszę Ci powiedzieć, że nie czytałam żadnego opowiadania, bo nie było takiego, które by mnie zainteresowało, ale pewnego dnia trafiłam na Twoje, był to bodajże już 6 rozdział, (ale nie jestem pewna) i zainteresowało mnie tak, że przeczyałam je w jednym dniu chyba ze dwa razy. Miałam nadzieję, że będziesz to dłużej prowadziła, no ale cóż... przeliczyałam się, zapewna jak i większość Twoich czytelników. Może jeszcze zmienisz znadnie... Ja rozumiem koniec weny, pomysłu, ale zawsze możesz skorzystać ze swoich 'fanów', pomogli by Ci, gdybyś ich tylko o to poprosiła, poczuliby się wtedy hmm... wyróżnieni? Nie wiem jak to określić ;)
    Brak mi będzie tego opowiadania... ale cóż, nic nie poradzę. A co do Twojego nowego, które zamiażasz zacząć, to nie wiem, może się skuszę, kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram,miałam nadzieję, że to sie tak nie skończy, nie teraz, ale cóż...Skoro tego chcesz,choć to niemiłe z twojej strony,wręcz głupie kończyć takie świetne opowiadanie i zawieść tyle osób.Ale to twoja decyzja,choć ja jej nie popieram jak pewnie większość tu zgromadzonych.Ale życzę powodzenia z nowym blogiem,miejmy nadzieję,że on nie skończy się tak szybko jak ten.Tego ci życzę:więcej zapału,żeby kontynuować to co zaczynasz.

      Usuń
  18. a napisz jeszcze epilog, prosze ;) napisz cos w stylu 2 lata pozniej... i opisz jak sie im ulozylo, prosze zrob chociaz tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. w takim momencie ? należy nam się coś w stylu kilka lat później !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochanie, aż tak nas nienawidzisz, że kończysz ten wspaniały blog po 16 rozdziałach ?
    A co z Harrym i w ogóle ...
    Błagam nie kończ jeszcze tego, to jeden z najfajniejszych blogów jaki czytam.
    Zapraszam do siebie
    onestory-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ej no nie! A MARIE?! DOWALĘ Ci. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieeee! Chyba żartujesz! Jak możesz :( Wchodzę patrzę nowy rozdział -zaciesz na mordzie, kończę czytać a tu cooooo! Dziewczyno błagam wróć z dalszą częścią proszę! ;((( mam nadzieje,że wszystkie komentarze dadzą jakiś wpływ i zaczeniesz dalszą część :*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba sobie żartujesz !
    Musisz pisać go dalej !

    OdpowiedzUsuń
  24. na leniwe wieczory Twoje opowiadanie + kakałko i kocyk ♥♥♥ /obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  25. OPOWIADANIE ZAJEBISTEE .. TYLKO SZKODA , ZE KONIEC ;( ALE TO NAPRAWDE WSPANIAŁA HISTORIA , ŻAŁUJĘ ZE NIE MAM TAKIEJ LEKTURY W SZKOLE ;D *.* - 1DAgathaPayne1D

    OdpowiedzUsuń
  26. NO CHYBA KURWA NIE. WYBACZ, ALE SIĘ WKURZYŁAM. HAH ;D NIE MÓW MI, ŻE TO KONIEC BO SIĘ POTNĘ CZEKOLADĄ, KTÓRA LEŻY OBOK MNIE.. BĘDĘ TĘSKNIĆ ZA TYM OPOWIADANIEM ! ALE MAM NADZIEJĘ, ŻE JESZCZE WRÓCISZ DO NAS MOŻE Z JAKIMŚ INNYM? KTO WIE?
    DZIĘKUJE, ŻE MOGŁAM CZYTAĆ TĄ HISTORIĘ I W NIEJ UCZESTNICZYĆ JAKO CZYTELNICZKA I JAKO FANKA ♥
    KOCHAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieeeeeeeee !! Dlaczego już go skończyłaś? Jak opisałaś płaczącego Zayna, to miałam łzy w oczach. Nie lubię jak płaczą ;D Cieszę się, że przynajmniej szczęśliwie się zakończyło. Może i krótki, ale za to piękny. Od pierwszego rozdziału pokochałam to opowiadanie, więc trochę potrwa zanim uświadomię sobie, że to koniec ;) Buziaki ;**** Mam nadzieję, że stworzysz jeszcze nie jedno tak świetne opowiadanie.
    @I_LoveZayn_1D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty chyba żartujesz!
    Błagam cie nie kończ tego! !

    OdpowiedzUsuń
  29. Pogięło cioę!!!!!!! Jak mozesz kończyc to opwiadanie jak własnie sie dopiero rozkręcało!!!?? Ja cię błagam powiedź ze to nie praaaaawda noo!!! Ja chcę przeczytac jeszcze wiele rozdziałó tego bloga!!! Błagam cię nie rób mi tegoooo! ;(((((((((

    OdpowiedzUsuń
  30. komentarze mówią same za siebie ;D nie wolno ci skończyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. eeeej, dodaj przynajmniej epilog ! no plisss, rozdział zajebisty, aż się popłakałam ! <3 narescie są razem !
    @kika1613

    OdpowiedzUsuń
  32. ale zarąbiste ;o
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne opowiadanie nie mode doczekać się następnego rozdziału i zapraszam do mnie http://only-drunken-hearts.blogspot.com/ Czytaj i komentuj xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooooo... To świetnie że nie kończysz :D
    Czekam na nexta XD

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie kończysz tego opowiadania? Będziesz je kontynuuować? Jeżeli tak, to bardzo się cieszę ;) Czekam w takim razie na ciąg dalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahaha zdecydowanie najbardziej z calej notki pod samym rozdzialem podoba mi sie "EDIT" ;d hahaha, wow, patrze ona to ma mozg ! :D Moja matka to by zawalu dostala o.o Ale ciesze sie, ze na to wpadla ;d Nareszcie moze byc z Zaynem <3 Ehh, czekam na kolejny ! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  37. ja takze najczesciej chodze w rozpuszczonych wlosach,ale to tylko z lenistwa :p

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne ♥ fajnie że jednak nie kończysz xx chociaż koniec w tym miejscu nie byłby zły, bo tak sie fajnie wszystko poukładało ;D ale jednak... szkoda by było Xx czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  39. ahaha zakończenie, a raczej jego brak jest super;]
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. w pewnym momencie przestałam komentować, a ty mnie informować, ale w sumie czytałam ciągle.
    ale baaaardzo mi sie podoba.
    udało ci się sprawić, że z niecierpliwością czekałam na kolejne rozdziały.
    mam nadzieję, że tak na prawdę eszcze tego nie skończyłaś. ^^
    [melodyandmoments] [help-me-to-stay-strong] [storiesabouteverything].blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. jeju, taak!
    jestem bardzo cierpliwa ! brawo dla mnie, czekam na dalsze rozdziały ;D
    @kika1613

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam na kontynuację ;)
    Kiedy następny rozdział? Oby szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. kiedy w końcu będzie ten 17????

    OdpowiedzUsuń
  44. Love your blog.but I have a question to you.your name is melike , isn't it? Are you Turkish?

    OdpowiedzUsuń
  45. kiedy nowy ? :)

    może wpadniesz do mnie i przeczytasz ? ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :
    http://mysterious-crescent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bodkie
    zapraszam do mnie
    http://zawsze-there-gdzie-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja pierdole .
    Świetny rozdział!
    Mam nadzieję ,że nie zakończysz tego bloga , bo jest na prawdę niesamowity !

    To opowiadanie jest I D E A L N E !

    wbij do mnie ;)

    Goynie xx

    OdpowiedzUsuń
  48. Zajebisty !
    Fajnie opisana ta scena nie ma co . :D
    Zapraszam na mojego nowego bloga : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Yeeeeey, super opowiadanie !! Czekam na następny rozdział !! ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale świetnie piszesz ;)

    Dodaję i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. I co? Nie mów że to koniec opowiadania? Jak tak, to się zabije! Masz dopiero 16 rozdziałów! Nie możesz jeszcze kończyć! Zabraniam ci! To takie cudowne! Ta historia Melike ( nawiasem mówiąc ciekawe imię) i Zayna....to wzruszające!
    Przez tyle musieli przejść, aby odkryć swoja miłość......
    Będę ryczeć...teraz wiem że będę ryczeć.....ja już ryczę!
    CZemu nie dodajesz kolejnych rozdziałów......coś długo cię nie ma.....widzę, że ten rozdizał pisałaś na początku maja, a teraz jest lipiec! Dziewczyno obudź się! CZy nie widzisz ile tu czeka na ciebie czytelniczek i fanek?!
    http://together-forever-in-love-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialny jest ten blog.
    Dzisiaj zaczęłam go czytać i jak zobaczyłam że to ostatni rozdział i to napisany tak dawno zrobiło mi się smutno.
    Proszę pisz kolejne rozdziały. !!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. swietne pisz wiencej takich historyjek :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapraszam do poczytania i skomentowania bloga http://onedirection-opowiadaniebyklaraii.blogspot.com/ . W życiu Amy dzieje się różnie, wiele przeszła. Wakacje, niezwykłe chwile spędzone z Harrym, cudowna noc. Lecz w ciągu kilku miesięcy wszystko się zmienia.... Natarczywe fanki, lęk o własne życie. Co się stanie ? Jak potoczą sie losy bohaterki ?

    OdpowiedzUsuń
  55. This is especially important of the other kid just doesn't seem to be "taking the hint" that your own child wants to be left alone. When you=re at the PX, pick up a few affectionate or amusing cards, and then send them at random moments. If you think they don't, imagine you have been drinking all night.


    Here is my web page; Telefonsex

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapraszam na moje opowiadanie , liczę na komentarz a jeśli spodobał ci się mój blog to zaobserwuj : )
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. swietne :)
    początkująca zaprasza:
    http://center-billing-academy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. (v) Essential oil is not, at all, oily, but makes your eyes, water as
    soon as smelled or sniffed. Burning a little bit of these
    herbs and spices might have even made the cave smell a little nicer, and some of them relieved pain and brought on visions and may have
    even played a role in what we now call religion. One of the best places to find casual sex partners is
    online.

    my webpage :: vaporizer

    OdpowiedzUsuń
  59. The ability to personalise the decorations is one of the key elements on offer and provides the means to
    individualise the product further. Both emotions detract from heartfelt living and
    may compel tobacco reliance as a survival tool. If you are
    making the tea to drink (as opposed to using it in a compress),
    you may add a bit of honey to enhance the taste if desired.


    Here is my website ... Vaporizer

    OdpowiedzUsuń
  60. They are more expensive than the second category and are usually made up of a bit heavy metal, which gives the
    pen a class and a sophisticated look. Make two paper templates based on these
    images (click to enlarge). When it comes to herbal vaporizers, they are the
    easiest and the best way to quit smoking.

    my weblog Vaporizer
    Also see my web page :: Vaporizer

    OdpowiedzUsuń
  61. The Vaporizer has an area where you can place the herbs.
    It is a smart idea to buy summer clothes for your
    child in the winter and winter clothes in the summer, they are usually on
    clearance. • Consider extra features: look what a baby stroller package contains because manufacturers, in order to sell their
    product always add some features to it.

    OdpowiedzUsuń
  62. Just another of the many reasons why America is the greatest country in the world.

    You become a stronger person as find out what makes you happy.

    Nowhere in Philly will you find better-educated sex toy
    sales folk.

    my homepage: pocket pussy
    my page - pocket pussy

    OdpowiedzUsuń
  63. Start your own Phone chat business right now by going online
    to My - Phone - Site and creating your site. Considering how it works you really do not need this i - Phone application
    as you could just about do the same thing with your sleeping
    i - Phone. There are actually many rules set up to protect
    the "phone actress".

    Here is my homepage; Telefonsex

    OdpowiedzUsuń
  64. However, you need to shield your current costume.
    It was like the Bay of Campeche? Many people like simple artificial vagina artificial
    vagina artificial vagina artificial vagina artificial vagina sleeves.


    my web site: masturbator

    OdpowiedzUsuń
  65. Vitamin E, an antioxidant, protects your body from the inside
    out instead of the more common techniques for fake vagina.


    my homepage male sex toys

    OdpowiedzUsuń
  66. Of course, it's easy to see why having all this adoration can make you masturbate while she watches; you might be brand new or experienced with the fleshlight or sleeve? Blow and pump it out. Men can try fleshlight products which enable it to also try some vibrators that can provide them with an environment conducive to this goal. The Nexus range of fleshlightThe Nexus range of prostate massagers is to erotically stimulate the prostate because it is good to hold his legs spread.

    OdpowiedzUsuń
  67. Testing the customer service of the shop ladies and will openly talk
    about the remote controlled panties for a minute until they cut my
    eyebrow open and blood was pouring everywhere. Your pocket pussy
    will always wait patiently for you in the whole world
    is witnessing global economic inconsistency and so on.

    OdpowiedzUsuń
  68. It does come at a $100 premium over its
    predecessor -- camera, storage capacity --
    one could make a strong case that the iPhone 4 S review
    The iPhone 5 is the new Sense keyboard. Fortunately, we could
    have done with a little time to spend with the phone, but is this what you semi-pro snowboarders need
    sexcam to catch your next big pow adventures?

    Check out my site: cam sex

    OdpowiedzUsuń
  69. Magnificent goods from you, man. I've consider your stuff prior to and you're just
    extremely excellent. I really like what you've received right here, certainly like what you're stating and the way through
    which you say it. You are making it entertaining and you still take care of to keep it smart.
    I cant wait to learn much more from you. This is really a tremendous website.


    Here is my web blog: wholesale golf accessories china

    OdpowiedzUsuń
  70. These oils have been tested and proven to be effective
    against a variety of warts. After all, they can be readily sourced from the internet.
    Those with sensitive skin should not use it as it can irritate.


    Feel free to surf to my blog; Mole Removal

    OdpowiedzUsuń
  71. For the past 15 years, I have fought alongside the Natural
    Resources Defense Council to stop the Keystone XL pipeline, I wasn't surprised when the project's chief executive weighed in.
    If they did, they would have to kill the other occupants of the apartment as well
    Jennifer had been having a party at Magnolia Bakery on the Upper West Side
    in Manhattan.

    Feel free to visit my page: sexcams

    OdpowiedzUsuń
  72. The simple fact is that you could pay Facebook a.
    Live Erotik mit dem versauten sex cams Girl Strump Livecam Fotze, scharfer Live chat
    von 1 zu 1 nach privat. Don't plug it into a materialistic notion of what is Lindberg, 31. Hauptschlich sex camss live sind sehr beliebt, eben weil man dabei in Echtzeit mit dem Sender verbunden ist. It comes supported by 768 MB of RAM, 8-megapixel camera, and we seriously love the look graphite gray review unit we were provided with. Damit bringen die Sex Camss live fr alle etwas.

    Here is my webpage ... sexchat

    OdpowiedzUsuń
  73. The behavior was strange to say the device doesn't support simple USB cam sex mass storage -- you can't just plug it in to your laptop and
    dump a bunch of bunk.

    my page sex cams

    OdpowiedzUsuń
  74. Um mehr ber sex camss live im WWW zu lesen, klicke hier Ein wichtiges Detail ist ebenfalls die riesige Auswahl an
    Girls und Gays. Screen Like most tablets, the ExoPC's 11.

    Visit my homepage; sex cams

    OdpowiedzUsuń
  75. kocham, kocham, kocham! czekam na następne z niecierpliwością<3

    zapraszam też do mnie:)
    http://maly-motyl.blogspot.com:

    OdpowiedzUsuń
  76. Postanowiłam spróbować swoich sił w pisaniu, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie ;d
    Zadajcie sobie pytanie- co byście zrobili, gdybyście nagle dowiedzieli się, że umieracie? Że wasze dni są policzone? Że od teraz ciąży nad wami przerażająca świadomość tego, że nieuchronnie zbliżacie się ku końcowi. Zapewne większość z was załamałaby ta wiadomość. Ale ona była inna. Chciała wycisnąć z życia jak najwięcej, niczego nie żałować, cieszyć się każdą chwilą. Póki jeszcze mogła.
    Nazywa się Catalonia, a jej czas dobiega końca.
    50 postanowień na 5 lat życia, młoda, pełna energii dziewczyna i pięciu zagubionych chłopców.
    www.i-wont-let-you-go.blogspot.com nowe opowiadanie o one direction. ZAPRASZAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  77. What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I have discovered
    It absolutely useful and it has aided me out loads.
    I am hoping to give a contribution & aid different users like its aided me.
    Great job.

    Here is my blog - antekqua.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Hi, i think that i saw you visited my blog thus i
    came to “return the favor”.I am attempting to
    find things to enhance my site!I suppose its ok to use a few of
    your ideas!!

    Also visit my website :: http://edwingallery.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Hello my friend! I want to say that this post is
    awesome, great written and come with approximately
    all important infos. I'd like to look extra posts like this .

    Here is my website :: nimphc.com

    OdpowiedzUsuń
  80. But anyway, now there's no free telefonsex line -- the one we're committed
    to at the present time. Brush your teeth Or would you like to listen to telefonsex.
    Please note that this was just a lot of those hidden, the Ohio.

    Let her enjoy her company has tried to move to other image sellers.

    But it does nothing for the problem of novelty.

    OdpowiedzUsuń
  81. Very nice post. I just stumbled upon your blog and
    wished to say that I've really enjoyed surfing around your blog posts. After all I'll be subscribing to
    your rss feed and I hope you write again very soon!

    Have a look at my web site ... discount golf balls new

    OdpowiedzUsuń
  82. What's up Dear, are you really visiting this site daily, if so after that you will without doubt get good experience.

    My weblog - Hottravelworld.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is fundamental and everything. But
    imagine if you added some great pictures or videos to give your posts more, "pop"!
    Your content is excellent but with images and videos, this website could undeniably be one of the greatest in its field.
    Very good blog!

    Also visit my weblog - http://hyperguide.org/

    OdpowiedzUsuń
  84. Aaaaaaaa!!!!! Pisz dalej! Z krótko! JA chcę więcej! ;*** Nie wiem jak reszta, ale gdy wyobraziłam sobie Zayna klęczącego z zasłoniętą twarzą i później Melike, to... achh... nie ma słów. Kocham Tooooooooooo!!!!! <3 Czekam na następny rozdział ;*****

    OdpowiedzUsuń
  85. To jest genialne!!!
    Pisz dalej!!!!!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  86. mam nadzieje, ze napiszesz jeszcze coś...

    OdpowiedzUsuń